Перегляньте відео та виконайте роботу в зошиті стор.10-11 (частина 2).
30 березня
Перегляньте відео.
Опрацюйте стор.17 підручника та стор.12 зошита.
1 квітня
Перегляньте відео.
Опрацюйте стор.20 підручника та стор.13-14 зошита.
2 квітня
Перегляньте відео.
6 квітня (понеділок)
Перегляньте відео.
Опрацюйте стор.18 підручника та стор.17 зошита.
8 квітня ( середа)
9 квітня ( четвер)
13 квітня ( понеділок)
У зошитах виконати завдання на стор.48.
15 квітня ( середа)
У зошитах виконати завдання на стор. 49 (розфарбуйте)
16 квітня ( четвер)
Перегляньте відео.
У зошитах виконати завдання на стор. 50 - 51.
22 квітня ( середа)
Перегляньте відео.
У підручнику опрацюйте стор. 72- 73 та
у зошитах стор. 42
23 квітня ( четвер)
Опрацюйте у підручнику стор.74-75 та у зошиті стор 43
Щодо виникнення назви «Корюківка» існує кілька версій. За твердженнями історика Олександра Лазаревського: «…населений пункт засновано 1657 року переселенцями з Правобережної України. Серед них був козак Омелян Карука, який і „поселив“ Каруківку (Корюківку)».[3]
Існує інша версія, яка має цілком реальне підґрунтя, але не заперечує, що саме Омелян Карука заснував поселення. Московське царство, яке постійно перебувало у стані війни, утримувало велику армію, більшу частину якої складала кіннота, якій потрібна була значна кількість шкіри для обладунку коней упряжжю. Дублення шкіри потребує багато дубової кори. Значну частину лісів Корюківщини становили могутні дуби. Заготівельників дубової кори звали коруками, бо їх виробничим знаряддям був карук — гострий залізний гак, яким обдирали кору дубів.[3]
Тим часом словник Б. Грінченка подає наступне потрактування: «карук» (місцеве карюк) — столярний клей; «карючений» — склеєний столярним клеєм; «карючити» — клеїти столярним клеєм.[4]
Хоча, щодо самої назви, то, можливо, усе виглядає набагато простіше. У полісько-чернігівському діалекті слова «вода», «коза», «корова», вимовляються як «вада», «каза», «карова». Отже, «кора» звучатиме як «кара».[3]
27 квітня ( понеділок)
Перегляньте відео.
Опрацюйте стор.76 - 77 підручника та стор.44 - 45 зошита.
29 квітня ( середа)
30 квітня ( четвер)
Перегляньте відео.
Опрацюйте стор.27-29 підручника та стор.21 -22 зошита.
4 травня ( понеділок)
Опрацюйте сторінки 32 - 33 підручника та стор.23 зошита.
6 травня ( середа)
У зошитах опрацюйте стор.24 - 25.Так - + (плюс), ні - -( мінус).
7 травня ( четвер)
13 травня (середа)
Опрацюйте стор.38 - 39 підручника та стор.26 -27 зошита.
14 травня (четвер)
У зошитах опрацюйте стор.28.
18 травня ( понеділок)
Комментариев нет:
Отправить комментарий