Вивчаємо букву щ (ща). Перегляньте відео , виконайте роботу в зошитах. Пам’ятайте: буква "ща" позначає два звуки ШЧ. Почитайте тексти Букваря стор.32-33.У прописах написати сторінки 44-45.
Добрий день! Вивчаємо алфавіт. Перегляньте відео та опрацюйте сторінки підручника 34-35.
У прописах опрацювати стор.1.
30 березня
Переглятьте відео та вивчіть напам ять вірш " Батьківщина" на стор. 36
Читати текс " Твоя мала батьківщина" на стор.40.
У прописах опрацювати стор.46.
31 березня
Читати стор.37, відповідати на запитання після тексту.
У прописах опрацювати стор.47.
1квітня
Читати стор.38-39,відповідати на запитання.
У прописах опрацювати стор.48-49
3квітня
Читати текст " Український прапор" стор.40-41, відповідати на запитання.
У прописах опрацювати стор.50.
6 квітня ( понеділок)
Робота з дитячою книжкою. Казка "Кривенька качечка"
Казка - це цікава вигадана історія, про події, яких не може бути в реальному житті.
Рослини і тварини в ній вміють розмовляти і робити все, що й люди.У казках трапляються незвичайні чарівні пригоди.Казки мають повчальний характер.
В неї ноги , наче ласти
Дзьоб плескатий, червонястий,
-Кря -кря-кря-пливе по річці,
Їсть зерно, скубе травичку...
Ви вгадали цю босячку
Хто це, діти? Звісно.....
Дайте відповіді на запитання.
У зошитах в косу лінію ( займіть нові, бо інші в школі) спишіть пісеньку з казки.
6 квітня
Кривенька качечка
-Онде,наша діва,
-Онде наша Іва,
...............................
Нехай летить з нами!
Прочитайте та вивчіть напам ять вірш на стор.44.
У зошитах в косу лінію спишіть два перші речення тексту" Кобзар"
7 квітня
Кобзар
Його всі люди звуть Кобзарем. А справжнє його ім я- Тарас Григорович Шевченко.
8 квітня (середа)
Ви сьогодні вже проснулись?
Рідним зранку посміхнулись.
Настрій кожний гарний має
До роботи приступає.
Прочитайте текст на стор.45.
Дайте відповіді на запитання ( відповідаємо реченням).
-Яке справжнє ім я Лесі Українки?
-Чому Леся не ходила до школи?
- Які здібності мала Леся?
-У скільки років написала перший вірш?
Спробуйте переказати прочитане.
Спишіть другий абзац тексту.
8квітня
Леся Українка
Через тяжку хворобу..............................................................................чудово грала на піаніно.
-А тепер перегляньте мультфільм за казкою Лесі Українки.
30 березня
Переглятьте відео та вивчіть напам ять вірш " Батьківщина" на стор. 36
Читати текс " Твоя мала батьківщина" на стор.40.
31 березня
Читати стор.37, відповідати на запитання після тексту.
У прописах опрацювати стор.47.
1квітня
Читати стор.38-39,відповідати на запитання.
У прописах опрацювати стор.48-49
3квітня
Читати текст " Український прапор" стор.40-41, відповідати на запитання.
У прописах опрацювати стор.50.
6 квітня ( понеділок)
Робота з дитячою книжкою. Казка "Кривенька качечка"
Казка - це цікава вигадана історія, про події, яких не може бути в реальному житті.
Рослини і тварини в ній вміють розмовляти і робити все, що й люди.У казках трапляються незвичайні чарівні пригоди.Казки мають повчальний характер.
В неї ноги , наче ласти
Дзьоб плескатий, червонястий,
-Кря -кря-кря-пливе по річці,
Їсть зерно, скубе травичку...
Ви вгадали цю босячку
Хто це, діти? Звісно.....
Дайте відповіді на запитання.
-Чому сумували дід і баба?
-Хто Їм трапився у лісі?
-Що було з качечкою?
-Як учинили дід та баба?
-Що здивувало діда та бабу, коли вони повернулися з лісу?
-Кого помітили сусіди?
-Як дід з бабою вирішили діяти? Що сталося потім?
-Що було б якби старенькі не спалили гніздо?
-Які ознаки чарівності є у казці?
Прочитайте прислів я і визначте головну думку казки.
1.Руки малі та до роботи вдалі.
2.За добро добром платять.
3.Швидкої роботи ніхто не хвалить.
6 квітня
Кривенька качечка
-Онде,наша діва,
-Онде наша Іва,
...............................
Нехай летить з нами!
7 квітня ( вівторок)
Доброго ранку, доброго дня
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Хай плещуть долоньки
Хай тупають ніжки
Кивають голівки
І сяють усмішки.
Доброго ранку, доброго дня
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Прочитайте текст " Кобзар" на стор.43
Перегляньте відео.
У зошитах в косу лінію спишіть два перші речення тексту" Кобзар"
7 квітня
Кобзар
Його всі люди звуть Кобзарем. А справжнє його ім я- Тарас Григорович Шевченко.
8 квітня (середа)
Ви сьогодні вже проснулись?
Рідним зранку посміхнулись.
Настрій кожний гарний має
До роботи приступає.
Прочитайте текст на стор.45.
Дайте відповіді на запитання ( відповідаємо реченням).
-Яке справжнє ім я Лесі Українки?
-Чому Леся не ходила до школи?
- Які здібності мала Леся?
-У скільки років написала перший вірш?
Спробуйте переказати прочитане.
Спишіть другий абзац тексту.
8квітня
Леся Українка
Через тяжку хворобу..............................................................................чудово грала на піаніно.
-А тепер перегляньте мультфільм за казкою Лесі Українки.
10 квітня ( п’ятниця)
Доброго дня , любі малята,
Рада сьогодні вас знову вітати.
1. Прочитайте казку Лесі Українки " Три метелики" .
2. Дайте відповіді на запитання.
- Яка пора року описана?
-Ким доводилися один одному метелики?
Чому червоний і жовтий метелики не сховалися?
-Чому лілея погодилася взяти тільки білого метелика?
- Чому білий метелик не сховався?
- Про які риси характеру говорять вчинки метеликів?
-Як називається частина дня, коли сонечко заходить за гору?
-Поміркуйте, чому авторка назвала казку " Три метелики"?
У прописах опрацюйте стор.51.
13 квітня ( понеділок)
Доброго ранку, гарного дня всім дівчаткам.
Доброго ранку, гарного дня всім хлопчикам.
Доброго ранку , гарного дня тим, хто має гарний настрій.
Доброго ранку , гарного дня тим, кому сумно.
Доброго ранку, гарного дня тим, кому цікаво, що ми будемо робити.
Прочитайте текст на стор.48.
Дайте відповіді на запитання.
-Ким був батько Франка?
-Яким хлопчиком ріс Франко?
-Якими мовами вмів читати в школі?
Спишіть перше речення тексту.
14 квітня ( вівторок)
Доброго ранку, доброго дня,
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Хай плещуть долоньки
Хай тупають ніжки
Кивають голівки і сяють усмішки.
Доброго ранку, доброго дня,
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Прочитайте казку Івана Франка " Ріпка". Дайте відповіді на запитання стор.50.
Спишіть перше речення казки.
15 квітня (середа)
Доброго дня, любі малята,
Рада сьогодні вас знову вітати.
Прочитайте текст на стор.51.
Перегляньте відео.
Прочитайте оповідання В. Сухомлинського" Яблуко в осінньому саду"
Спишіть слова Оксани Радушинської на стор.53
17 квітня ( п’ятниця)
Дайте відповіді на запитання за оповіданням В. Сухомлтнського " Яблуко в осінньому саду"
Як звати дівчаток?
-Якої пори року Оля і Ніна гуляли в саду?
Якою була погода? Яким був сад?
-До чого підійшли дівчатка?
Що дівчатка побачили на гілці яблуні??
-Хто зірвав яблуко?
-Чого хотілося обом?
Про що подумала Оля?
-Що сказала Оля вголос?
-Про що подумала Ніна?
-Що сказала Ніна своїй сестричці?
-Що відбувалося з яблуком?
-До кого дівчатка побігли за порадою?
Що зробила мама?
-Які моменти оповідання зображені на ілюстраціях?
У прописах опрацюйте стор.52.
21 квітня ( вівторок)
Доброго дня , сонечко ясне!
Доброго дня , дітки прекрасні!
Прочитайте текст на стор.54.
У прописах опрацюйте стор.53.
22 квітня ( середа)
Добрий день!
Настрій кожний гарний має
До роботи приступає.
Прочитайте уривок з повісті Всеволода Нестайка на стор. 55-56
Дайте відповіді на запитання стор.56.
У зошити спишіть слова Анатолія Костецького .
24 квітня ( п’ятниця)
24 квітня ( п’ятниця)
Прочитайте відомості про Анатолія Костецького на стор.57.
Послухайте вірш Анатолія Костецького " Про розумного кота"
\\
А тепер самі виразно прочитайте вірші на стор.58.
27 квітня ( понеділок)
Добрий день !
Відкрийте підручники на стор. 59 і дайте відповіді на запитання. У прописах опрацюйте стор.54. Успіхів!
28 квітня ( вівторок)
Ви сьогодні вже проснулись?
Рідним зранку посміхнулись.
Настрій кожний гарниий має
До роботи приступає.
Відкрийте підручники на стор.60 .Прочитайте вірш " Ранкові роси" та дайте відповіді на запитання.
Перегляньте мультфільм " Світлячок і росинка"
А тепер прочитайте оповідання " Яблуко".
У прописах опрацюйте стор.55.
29 квітня ( середа)
Доброго дня, любі малята,
Рада сьогодні вас знову вітати.
Прочитайте оповідання " Чиї квіти найгарніші?"
Перші Весняні квіти.
Проліски
Нарциси
Мати - й мачуха
Анемона
Квіти Літа.
Дзвіночки
Конюшина
\\\
Волошки
Материнка
Іван-чай
Квіти Осені
Верес
Жоржини
Хризантеми
У прописах опрацюйте стор.56.
4 травня ( понеділок )
Прочитайте оповідання Юрія Ярмиша " Джерельце"
"
Виберіть правильну відповідь.
А тепер виразно прочитайте вірш Анатолія Качана на стор.64 - 65.
25 травня (понеділок)
Доброго ранку, гарного дня , всім дівчаткам.
Доброго ранку, гарного дня . всім хлопчикам.
Доброго ранку, гарного дня тим,хто має гарний настрій.
Доброго ранку, гарного дня тим,кому сумно.
Доброго ранку, гарного дня тим,кому цікаво, що ми будемо робити.
У зошитах для списування спишіть текст "Узимку" на стор.19.
29травня (п’ятниця)
4 травня ( понеділок )
Прочитайте оповідання Юрія Ярмиша " Джерельце"
"
Виберіть правильну відповідь.
Що ніколи не усміхалася
Яка постійно сміялася
Каміння
Джерельце
Замурували
Набрали води
Камінням
Горою асфальту
Викупатися у воді
Влаштувати Водограй
...дзвенить музика ясного водограю
... люди танцювали цілими днями
А тепер виразно прочитайте вірш Анатолія Качана на стор.64 - 65.
У прописах опрацюйте стор.57
5 травня (вівторок)
6 травня ( середа )
Вивчіть скоромовку та спишіть її у зошити.
Перегляньте мультфільм.
Прочитайте вірш Володимира Орлова " Що не можна купити ?" стор.68
8 травня ( п’ятниця)
Попрацюйте з підручником стор.70 - 72.
У прописах опрацюйте стор.58.
12 травня (вівторок)
Добрий день, любі діти!
Сьогодні рівно два місяці карантину, нашої з вами самоізоляіції.
Ви вже підросли, подорослішали і сподіваюсь скучили один за одним.
А згадкою про школу стане оповідання " Чемний Миколка" на стор.73 -74.Прочитайте його і подумайте , чи справді був чемним Миколка. А ще виразно прочитайте вірші на стор.74 - 75 та дайте відповіді на запитання стор.76.
Відпочиньте. Згадайте , як ми це робили в класі.
У прописах опрацюйте стор.59.
Успіхів!!!
13 травня ( середа)
В цьому класі друзі всі-
Я і ти, і ми , і ви.
Добрий день!
Попрацюємо разом.
У прописах опрацюйте стор.60.
15 травня (п’ятниця)
Дайте відповіді на запитання стор.81.
Перегляньте відео " Аудіювання". Виберіть правильну відповідь і запишіть у зошити (відповіді записуємо повні, а не тільки буквами).
18 травня ( понеділок)
Прочитайте оповідання В’ячеслава Шахненка " Мій друг"
Прочитайте оповідання Наталки Бабенко " Федько - фокусник"
У прописах опрацюйте стор.61.
19 травня (вівторок)
20 травня (середа)
У прописах опрацюйте стор.62.
22 травня (п’ятниця)
Прочитайте віршовану казку "Колобок"Вадима Скомаровського.
А тепер прослухайте казку Н.Забіли "Рукавичка"
Прочитайте вірші на стор.92.
У прописах опрацюйте стор.63.
Доброго ранку, гарного дня , всім дівчаткам.
Доброго ранку, гарного дня . всім хлопчикам.
Доброго ранку, гарного дня тим,хто має гарний настрій.
Доброго ранку, гарного дня тим,кому сумно.
Доброго ранку, гарного дня тим,кому цікаво, що ми будемо робити.
-Відкрийте прописи на стор.64 і каліграфічно спишіть текст,поданий нижче.
Шановні батьки,за казкою " Яєчко золоте, та не те"(стор.93 ) прослідкуйте скільки слів (сполучники- та,а,і , прийменники- в, не,з рахуємо) нового тексту прочитає ваша дитина за одну хвилину . Кількість слів запишіть на сторінці прописа, після списування.( ...сл/хв)
Дякую!
26 травня (вівторок)
Читаємо стор.96 - 99.
У зошитах для списування спишіть текст " За селом" на стор.18.
27 травня (середа)
26 травня (вівторок)
Читаємо стор.96 - 99.
У зошитах для списування спишіть текст " За селом" на стор.18.
27 травня (середа)
У зошитах для списування спишіть текст "Узимку" на стор.19.
29травня (п’ятниця)
Комментариев нет:
Отправить комментарий